در نصب ایزوگام بر روی کاشی و موزائیک همانند نصب ایزوگام روی سطح

های دیگر است با این تفاوت که در نصب ایزوگام روی کاشی و موزائیک

باید دقت بیشتری کنیم و ایزوگام را به اندازه ی کافی حرارت دهیم که به طور

عالی به سطح موزائیک چسبیده شود زیرا موزائیک در یاطن حالت خنکی و

سردی دارد که باید قیر ایزوگام بسیار حرارت بیند که این حالت باعث

نچسبیدن ایزوگام نشود. ایزوگام را به اندازه ای حرارت دهیم که بعد از

گذشتن مدتی از نصب ایزوگام اگر خواستیم گوشه ای از آن را بلند کنیم

این کار به سختی و غیر ممکن باشد.

اگر اینگونه نصب ایزوگام را انجام داده باشیم این کار باکیفیت بالا و عالی

نصب شده است و قطعا عمر زیادی خواهد کرد.

 

شرکت ایران بام       *بهترین کیفیت و قیمت مناسب حق شماست*

نصب ایزوگام روی کاشی